Lilypie - Personal pictureLilypie

miercuri, mai 27, 2009

Ce-am mai facut

De cand n-am mai scris (n-am calculator la garsoniera) David a mai facut asa:
-a facut pipi intr-un colt al casei
-caca in bucatarie; pana sa ma prind "treaba" era deja terminata
-prima julitura la genunchi cauzata de ...asfalt si prima julitura la cot cauzata de tobogan
-a vazut caii in parc la un eveniment
-am fost la dr alergolog si n-are copilu' nici o alergie la lapte. O sa o omor pe preamarita Dr Marcu!!! Acum mananca de toate si face caca chiar mai bine ca aunci cand era la regim.
-observa si pasarile
-imi arata absolut toate masinile mari de pe strada
-a invatat sa zica "opa" cand cade sau vrea in brate
-se da singur pe tobogan, indiferent cate trepte tre sa urce pana la el sau cat de intortocheat este
-isi arunca singur pampersul la cos

PS: citim toate blogurile de mamici de pe DC, dar nu avem timp de raspuns. Pupici!

2 comentarii:

  1. Multe ati mai invatat si voi.Pupici istetului!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai normal ca ne cititi, macar asa sa mai tinem legatura! Pupici si de la noi pentru micul David cu julituri pe genunchi!

    RăspundețiȘtergere