Lilypie - Personal pictureLilypie

luni, august 10, 2009

Ne-am julit nasul!


Am primit si noi premiu de la Ramona. Multumim din suflet si trimitem pupici!


Am iesit ieri pe-afara cu mare drag (poti altfel cand pustiu' striga "ce'paaaa" cat il tin plamanii?) si cu tricicleta. Ne-am plimbat. Cand s-a plictisit maestrul de stat in fund si mers cu tricii a vrut jos...si l-am lasat. Fiind intr-o pasa exploratoare s-a apucat sa traga de portierele tuturor masinilor parcate, de suruburile de la roti, de usitele de la rezervoare si etc. Nesuportand mustruluiala mea, capricornul din el a vrut sa-si demonstreze independenta si a luat-o la fuga, cat l-au tinut picioarele alea mici. S-a oprit la un moment dat, a tras un tipat cand m-a vazut venind spre el si a luat-o iar la fuga: doi pasi si, buf!, fix in cap! S-a julit un pic deasupra buzei de sus, pe nas si pe frunte. Ma mir ca in general punea mainile inainte si nu prea a luat capete de asfalt. Asta e! Am facut saftaua.

Maine, cu noaptea in cap plecam la mare. Din pacate fara tati :((( Asa ca o saptamana nu mai scriem. Punem in schimb poze cand revenim!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu